Scoutrock

Eind jaren 90 ging het legendarische muziekfestival Scoutrock ten onder aan haar eigen succes.
Nu jaren later is Scoutrock nieuw leven in geblazen!

klik hier om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen.

Jetzt geht's los! 🎉 Onze eerste band voor Scoutrock 2018 is meteen een Knaller! Charades is een Alternatieve Rockband met postpunk invloeden en een live reputatie om U tegen te zeggen! Ze stonden al in Qfactory Amsterdam en Extase Tilburg. Daarnaast speelden ze topoptredens op Klomppop en het bevrijdingsfestival! En dit jaar rocken 🎸ze ook op Scoutrock!! 🙌 #trots

Scoutrock 2018

Yesss!! De 3e editie van Scoutrock komt er aan!. Het supergezellige muziekfestival voor iedereen! Met gevarieerde live muziek en DJ's. Alles komt aan bod: Van Nederlandse meezingers tot stevige headbangers en van polonaise tot stampende dancehits! Feest gegarandeerd!

Zijn jullie al een beetje bijgekomen? 😬 Hier zijn de foto's van Scoutrock 2017. Have fun!! https://scoutrock.nl/fotos 📸