Donaties

Een belangrijk doel van onze vereniging is om zo toegankelijk mogelijk te zijn en blijven voor alle kinderen met interesse in scouting. Daarom trachten we de contributie en bijdrages van onze leden zo laag mogelijk te houden. Om dit te kunnen verwezenlijken ontvangt de scouting subsidie, verhuren we onze gebouwen en doen we regelmatig verschillende acties om de begroting sluitend te krijgen

Door donaties en sponsoracties van bedrijven/particulieren is het voor ons regelmatig mogelijk een (extra) leuke activiteit te organiseren of speel/scouting materiaal aan te schaffen, hier zijn we dan ook erg dankbaar voor!
Mocht u als bedrijf/particulier willen bijdragen aan een leuke activiteit of spel materiaal is uw donatie altijd welkom. Met een klein bedrag kunnen we al leuke spelmaterialen kopen en voor grotere bedragen weten we altijd wel een passende bestemming te vinden.

Mocht u willen bijdragen aan de activiteiten van Scouting Heinkenszand kunt u contact opnemen met één van onze leiding of een email sturen via het contact formulier op de website.