Reunie

Scouting Heinkenszand bestaat in 2021 75 jaar en dat kunnen we uiteraard niet onopgemerkt voorbij laten gaan. We zijn trots op de rol die we als scouting al 75 jaar in de lokale samenleving spelen en zien geen enkele reden waarom we dat niet nóg 75 jaar zouden kunnen doen.

De onzekerheden rondom corona maken het ons niet gemakkelijk om het 75-jarig jubileum te vieren, maar we zijn toch van plan om dit te doen op:

Zaterdag 25 september 2021 op onze locatie aan ’t Dijkje 1 in Heinkenszand

Het programma voor die dag ziet er als volgt uit:

15.00 – 17.00 uur:      receptie voor relaties, belangstellenden en omwonenden.

Tijdens deze receptie is er, met name voor de oud-leden de mogelijkheid om deel te nemen aan de speltakactiviteiten zoals pionieren, kampvuurtje maken enz.. Dé mogelijkheid voor oud-leiding en oud-leden om zich weer jong te voelen!

18.00 – 21.00 uur:      barbecue voor genodigden

Bij deze nodigen wij u uit om kennis met ons te maken en oude kennismakingen te hernieuwen.

In verband met de organisatie verzoeken wij u zich uiterlijk 13 september aan te melden.

We hebben geprobeerd om iedereen die in de afgelopen 75 jaar een rol heeft gespeeld bij de scouting te achterhalen, maar dat is helaas niet in alle gevallen gelukt. Mocht u iemand kennen die bij de scouting betrokken is geweest maar geen uitnodiging heeft ontvangen dan wordt u vriendelijk verzocht deze persoon op de hoogte te stellen.

U kunt onderstaand formulier invullen om uw deelname te bevestigen, mocht het formulier niet zichtbaar zijn dan kunt u deze via https://forms.office.com/r/Sdy28PpE2x openen.

Graag ontmoeten wij u op 25 september a.s.

Bestuur en leiding Schout bij Nacht Doormangroep