Stam

De stam is een gemengde speltak voor 18+ leden die graag nog bezig zijn met de scouting. Dit is de enige speltak waar volledig zelfstandig gedraaid wordt. Er is dus geen leiding meer.

Als stam verzorg je jouw eigen programma op de zaterdagavond. De stam heeft scouting programma’s zoals pionieren, vuur stoken en hikes lopen, maar deze zijn vaak wat uitdagender en hebben een ontspannend element. Denk bijvoorbeeld aan een jacuzzi pionieren of vis roken. Ook worden er soms volledig ontspannende activiteiten georganiseerd zoals een pop quiz of de verschillende stamfeesten.

Wat wij erg belangrijk vinden is dat we met zijn allen een leuke avond hebben.

Wanneer wordt je stamlid?

De meeste mensen worden na hun tijd bij de Explo’s stamlid, maar je kan natuurlijk ook altijd later nog instromen. De stam is wel alleen voor mensen boven de 18.

Wanneer draaien wij?

De stam draait iedere zaterdagavond vanaf 20.00. De eindtijd is afhankelijk van welk programma er gedraaid wordt en hoe lang je zelf blijft zitten. Door het jaar heen worden er ook andere activiteiten georganiseerd.

Zomerkamp

Stamfeesten

Hikes

Je mag altijd komen kijken op de zaterdagavond. Als je het leuk vindt, kun je je aanmelden via dit formulier.

De stam is te bereiken via stam@scoutingheinkenszand.nl. Als je een keer wil komen kijken of je hebt andere vragen mail gerust.